(1) – trækkraft i mudder vs. forgængeren – 10 % bedre sammenlignet ved intern subjektiv undersøgelse af trækkraft i mudder udført i 2014, sammenlignet med BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO i dimensionen LT265/70 R 17. Anvendt køretøj Jeep Wrangler Rubicon.
(2) – trækkraft i sne vs. forgængeren – 19 % bedre baseret på bestilte test af trækkraft i sne udført af tredjemand 29. januar 2014, sammenlignet med BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO i dimensionen LT265/70 R 17 ved hjælp af ASTM F1805-testen. Der blev brugt en standard GM spin test. Anvendt køretøj 2000 Chevrolet 1500 pickup.
(3) – stærkere dæksider – 20 % bedre ifølge resultater fra intern test af dæksidens adskillelse udført i september 2014, sammenlignet med BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO i dimensionen LT265/70 R 17. Resultaterne fra undersøgelsen af dæksidens adskillelse blev udledt fra en maskine til test af påvirkninger af dæksiden (patentanmeldt US20120245859A1). Anvendt køretøj 2014 Jeep Rubicon. Faktiske resultater på vej og forbedringer kan variere afhængigt af dækstørrelsen.
(4) – mere slidstærkt dækmønster – 15 % bedre ifølge intern test af slitage udført i april 2014, sammenlignet med BFGoodrich® All-Terrain T/A® KO i dimensionen LT265/70 R 17. Anvendt køretøj 2012 Chevy Silverado HD. Faktiske resultater på vej kan variere.